Klachtenbeleid

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@little-fun.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wil je onze producten in het echt bekijken?

Kom dan gezellig langs op een van de markten waar wij aanwezig zijn! Het is ook mogelijk om je bestelling hier af te halen, geef dit dan even aan in de opmerkingen bij je bestelling.

Wij zijn te vinden op de volgende markten:

  • 27 oktober: Braderie in Caberg (Maastricht)
  • 9 november: Hubertusmarkt in Gulpen
  • 1 december: Kerstmarkt in Cadier en Keer
  • 19 maart 2025: Sint Joep in Sittard
  • 21 april 2025: Paasmarkt in Born